بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ساخت فیلم کلاه آبی برای رقابت با کلاه قرمزی!
iran decor

علی فتح اله زاده که در کنار مرضیه برومند کارگردان سریال های عروسکی کودک و نوجوان حضور داشت  افزود: وقتی علاقه مردم به فیلم کلاه قرمزی که بسیار دیدنی است را مشاهده کردم تصمیم گرفتم با همکاری مرضیه برومند که از کارگردانان به نام و مجرب برنامه های عروسکی و فیلم های کودکان است فیلمی عروسکی تهیه کنیم که در آن شخصیت اولش عروسکی به نام کلاه آبی باشد!
وی در ادامه گفت: مرضیه برومند کار های عروسکی جذابی را تولید کرده است که از جمله آنها می توان به سریال جذاب و دیدنی مدرسه موشها اشاره کرد که من بارها آن را مشاهده کردم و پیشنهاد می دهم یکبار دیگر تلویزیون این سریال را برای مردم پخش کند، سریال مدرسه موشها همیشه در ذهن من است.
فتح اله زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای جذاب برومند سریال زی زی گولو بود که سریالی بسیار جذاب و برجسته ای برای کودک و نوجوان بود .
در این لحظه برومند اشاره کرد که سریال های ما از تیم استقلال برای مردم جذاب تر نیست که فتح اله زاده در پاسخ وی گفت: به نظر من سریال زی زی گولو از استقلال هم جذاب تر است!
مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا لوگوی پرسپولیس را روی لباس استقلال حک کرده است ، گفت: شما تصویر به این کوچکی را می بینید اما اس اس به آن بزرگی که زیر آن زدیم را نمی بینید؟ البته این نشان واره پرسپولیس نیست و نشان تاریخی و فرهنگی کشور ماست؛ ما و پرسپولیس قصد داریم موسسه تجاری مشترک سرخابی را تاسیس کنیم به همین دلیل در این فصل حمایت کننده مالی مشترک گرفتیم.

فتح اله زاده در پایان در مورد مشکلات کمپ تمرینی استقلال و گلایه های بازیکنان از این کمپ گفت: بازیکنان ما خیلی با مرام و با معرفت هستند ؛ همین که آنها آمدند آنجا ، آنجا زنده شده است، ما هرروز تلاش می کنیم که کمپ را آماده کنیم تا مکانی در شان باشگاه و بازیکنان استقلال داشته باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:خاطرات گذشته,کارتون های تلویزیونی,فتح الله زاده,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com